Algemene voorwaarde van Belde Massagesalon

 

Om de massagebehandelingen zo soepel mogelijk te laten verlopen hanteer ik een aantal voorwaarden.


Belde Massagesalon is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer: 64847454


Als u een afspraak voor een massage maakt, ga ik ervan uit dat u kennis genomen heeft van de onderstaande voorwaarden en hiermee akkoord gaat.


Afspraak annuleren

  • Aangezien ik een beperkt aantal plekken heb per dag, wil ik daar zorgvuldig mee omgaan. Daarom gelden de volgende eenvoudige regels: Gemaakte afspraken kunnen tot 24 uur voorafgaand aan de afspraak kosteloos worden geannuleerd. Bij binnen 24 uur geannuleerde afspraken wordt € 15,- bij u in rekening gebracht. Dit geldt ook voor niet nagekomen afspraken. Bent u onverhoopt verhinderd, niet lekker of ziek, dan is het toegestaan om zelf iemand anders in uw plaats naar de massageafspraak te laten gaan.


Gedragsregels

  • Vanwege de rust wil ik u vriendelijk verzoeken om mobiele telefoons, piepers e.d. uit te schakelen of op stil te zetten vlak voor aanvang van de massage.
  • Tijdens en na elke massage/behandeling zal er geëvalueerd worden hoe de massage/behandeling ervaren is.
  • Zorg ervoor dat u voldoende water drinkt na de massage om de afvoer van de afvalstoffen te bevorderen.
  • Belde Massagesalon behoudt zich het recht voor om klanten te weigeren.
  • Wederzijds respect in een veilige sfeer, voor zowel u als voor mij, is een vanzelfsprekendheid tijdens een massage.
  • Tijdens de massage zal ik de lichaamsdelen die ik op dat moment niet masseer, toedekken met handdoeken.
  • Ik had niet verwacht dat het nodig zou zijn om dit toe te lichten, maar helaas blijkt het nog niet voor iedereen duidelijk, ik ben een gediplomeerd massage therapeut, en verricht geen seksuele handelingen.
  • Het is te allen tijde verboden om de masseur aan te raken! 
  • Na één waarschuwing heb ik het recht de massage direct af te breken en het volledige bedrag in rekening te brengen. Bovendien doe ik aangifte bij de politie en bent u voortaan niet meer welkom in Belde Massagesalon.


Betaalwijze

  • Betaling bij voorkeur contant of anders via een betaalverzoek, direct na de massage.
  • Momenteel is betaling via pin nog niet mogelijk.
  • Prijswijzigingen zijn voorbehouden.
  • Het gebruik van materialen tijdens de behandeling zoals handdoeken en olie zijn inbegrepen.


Persoonsgegevens en bescherming privacy

  • Voor een eerste massage/behandeling zal ik kort een aantal vragen stellen ter kennismaking en om eventuele klachten te inventariseren. Aan de hand hiervan stel ik eventueel een behandelplan op. Hiervan zijn de kosten gratis.
  • Eventuele gegevens die u voor of tijdens de massage geeft, worden door mij vertrouwelijk behandeld en nooit zonder uw toestemming aan derden verstrekt.
  • Bij het maken van een afspraak wordt altijd uw email, adres en telefoonnummer gevraagd voor mijn administratie, deze worden gehanteerd volgens de Privacywet. Zie link: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/privacy-en-persoonsgegevens

 

Aansprakelijkheid

  • De behandelaar/masseur is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, en/of ontstaan doordat de behandelaar/masseur is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
  • Bent u onder behandeling van een arts, fysiotherapeut, specialist of andere, en/of gebruik u medicijnen? Raadpleeg deze dan of u gemasseerd mag worden gedurende de behandelperiode.
  • Bent u zwanger of van plan om zwanger te worden dan raad ik u aan om een zwangerschapsmassage te boeken.
  • Belde Massagesalon zal nooit claimen bepaalde ziekten of aandoeningen te kunnen genezen en zal nooit adviseren om een door een arts aangeraden reguliere medicatie of behandeling te stoppen of te veranderen.
  • Belde Massagesalon onthoudt zich van het stellen van medische diagnoses. Adviezen en behandelingen zijn gebaseerd op kennis van Wellnessmassage. Indien ik het noodzakelijk acht kan ik u wel doorverwijzen naar een huisarts, fysiotherapeut of sportmasseur.
  • De klant is zelf verantwoordelijk voor de informatie en de juistheid ervan die hij/zij tijdens het intake gesprek aan mij verstrekt, zodat ik de massage zo verantwoordelijk en veilig mogelijk uit kan voeren.
  • De klant maakt uit eigen vrije wil en op eigen risico gebruik van diensten van Belde Massagesalon en derhalve kan deze niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade, ontstaan voor/tijdens/na deelneming/gebruikmaking aan/van behandelingen en/of diensten. Belde Massagesalon is niet verantwoordelijk voor schade en/ of letsel als gevolg van verzwijgen van medische informatie zoals lichamelijke en/of geestelijke aandoeningen, blessures en medicijngebruik.
  • Belde Massagesalon is niet verantwoordelijk voor beschadiging, diefstal of verlies van persoonlijke bezittingen van de klant in en om de praktijk.

 

Cadeaubon

  • Het is mogelijk een cadeaubon in de massagepraktijk te kopen.
  • U mag zelf het bedrag van de cadeaubon kiezen.
  • De cadeaubon is 2 jaar geldig.
  • De cadeaubon is niet inwisselbaar voor contant geld.   

 

Klachtenregeling

Belde Massagesalon is aangesloten bij de NGS Klachtenservice Wkkgz.


Ik ben ontevreden over mijn bezoek aan de masseur. Wat kan ik doen?


Onder masseur vallen: sportmasseurs, wellnessmasseurs en sportzorgmasseurs.


Stap 1. Bespreek uw ontevredenheid met de masseur

Als u niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de masseur. Zo lang de masseur niet weet dat u ontevreden bent, kan de masseur niets doen aan uw ontevredenheid. Als u er samen niet uitkomt of als u het lastig vindt om een gesprek met de masseur aan te gaan, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.


Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van uw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen u en de masseur. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris u informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om uw klacht voor te leggen zoals de klachtencommissie of de geschillencommissie.


Wilt u contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt u bellen, mailen of een klachtenformulier invullen:

Naam klachtenfunctionaris: Corine Ottevanger

Klachtenformulier: www.ngsmassage.nl/klachten

Mailadres: klacht@ngsmassage.nl

Telefoonnummer: 06-21331090


Kosten

Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden. Voorwaarde voor de inzet van de klachtenfunctionaris is echter wel dat de masseur lid dient te zijn van het Nederlands Genootschap voor Sportmassage en/of is aangesloten bij de NGS Klachtenservice Wkkgz.

Share by: